Όπως αναφέραμε και παραπάνω, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε λέξεις-κλειδιά σχετικές με τη γεωγραφική θέση της επιχείρησής σας - όμως μην το παρακάνετε!
Η αλόγιστη χρήση λέξεων-κλειδιών σε διάφορες θέσεις μέσα στο περιεχόμενο του ιστοτόπου σας ή των καταχωρίσεών σας, θα έχει ως αποτέλεσμα ο ιστότοπός σας να είναι "υπερβολικά βελτιστοποιημένος" για τις μηχανές αναζήτησης και καθόλου φιλικός προς το χρήστη. Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα μια κακή εμπειρία για τους επισκέπτες και χαμηλή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης.
Πώς να το αποφύγετε
Χρησιμοποιήστε τις λέξεις-κλειδιά στις οποίες στοχεύετε, όσο το δυνατόν πιο φυσικά στον ιστότοπό σας. Αυτό περιλαμβάνει τους τίτλους της σελίδας σας, τις μεταπεριγραφές, το περιεχόμενο των βασικών σελίδων, ακόμη και το κείμενο της εικόνας alt-αλλά με τρόπο φιλικό προς τον χρήστη.
Θυμηθείτε επίσης ότι η Google είναι πολύ πιο έξυπνη από όσο νομίζετε. Κατανοεί τον πληθυντικό έναντι του ενικού, συνώνυμες λέξεις, οπότε δεν χρειάζεται να προσπαθήσετε να χρησιμοποιήσετε κάθε πιθανή εκδοχή μιας λέξης.