“20 και πλέον” λόγοι για να ξανασχεδιάσετε το Website σας.

“20 και πλέον” λόγοι για να ξανασχεδιάσετε το Website σας.

Μεγάλες εταιρείες όπως οι Google, έχουν την ανάγκη να ανασχεδιάσουν το website τους, έχοντας ως κριτήρια τα διάφορα προβλήματα ή ελλείψεις που προκύπτουν από τη χρήση τους.

Η συστηματική παρακολούθηση των διαφορετικών πτυχών του website μας και του τρόπου που αποδίδουν, μας παρέχει το βαθμό σπουδαιότητάς τους ως προς τους χρήστες μας.

Επίσης, μας επισημαίνει πιθανές ανάγκες για βελτίωση ενός ή περισσοτέρων από τα χαρακτηριστικά και τις δυνατότητές του.

Μεγάλες εταιρείες όπως οι Google, έχουν την ανάγκη να ανασχεδιάσουν το website τους, έχοντας ως κριτήρια τα διάφορα προβλήματα ή ελλείψεις που προκύπτουν από τη χρήση τους.

Η συστηματική παρακολούθηση των διαφορετικών πτυχών του website μας και του τρόπου που αποδίδουν, μας παρέχει το βαθμό σπουδαιότητάς τους ως προς τους χρήστες μας.

Επίσης, μας επισημαίνει πιθανές ανάγκες για βελτίωση ενός ή περισσοτέρων από τα χαρακτηριστικά και τις δυνατότητές του.

Το παρακάτω βίντεο επιδεικνύει την πρόοδο της σχεδίασης του Youtube, ακόμα και πριν την εξαγορά του από τη Google.

Γιατί να συμβαίνει αυτό άραγε;

Γιατί ανασχεδίαση;

Οι λόγοι που μπορούν να μας οδηγήσουν στην ανασχεδίαση του site μας ποικίλουν αναλόγως των στόχων και των προτεραιοτήτων μας, και φυσικά αναλόγως του τι διαθέτουμε ήδη στην εργαλειοθήκη μας.

Με βάση την πληροφορία

  • Το website μας φαίνεται πρόχειρο ή ερασιτεχνικό.
  • Η πλοήγηση είναι κακοφτιαγμένη.
  • Η πληροφορία που παρέχουμε είναι παρωχημένη.
  • Το οπτικό υλικό που παρουσιάζεται δεν είναι αποδεκτών προδιαγραφών για την περίοδο που διανύουμε.
  • Υπάρχει πάρα πολύ κείμενο.
  • Οι χρήστες δεν παρακινούνται να προβούν σε κάποια ενέργεια, αφού διαβάσουν την πληροφορία που έψαχναν.

Με βάση την εξέλιξη

  • Η αισθητική της σχεδίασης παρουσιάζεται εμφανώς πεπαλαιωμένη.
  • Κάποια στοιχεία του website δε λειτουργούν πια.

Με βάση το server

  • To website δε λειτουργεί – η διεύθυνσή του δεν οδηγεί στη σελίδα που μας παρουσιάζει το περιεχόμενό του, αλλά σε μήνυμα λάθους.
  • Το website ξεκίνησε από κάτι απλό με ανύπαρκτο προϋπολογισμό και φιλοξενείται σε δωρεάν server με περιορισμένα χαρακτηριστικά φιλοξενίας.

Τι σκοπεύουμε να πετύχουμε με την ανασχεδίαση;

Τα συνήθη επιχειρήματα που θα μας βοηθήσουν να πάρουμε την τελική απόφαση είναι η βελτίωση, η επιδιόρθωση προβληματικών περιοχών ή ενοτήτων, ο εκσυγχρονισμός (αισθητικά και χρηστικά). Εν γένει, στοιχεία που θα λειτουργήσουν αυξητικά στην επιχείρησή μας.

Βελτίωση

  • Να προσθέσουμε νέες, πρωτότυπες ή απαραίτητες λειτουργίες.
  • Να κάνουμε ευκολότερη τη διαχείριση της πληροφορίας που παραθέτουμε στις σελίδες του.
  • Να βελτιώσουμε την εμπειρία του χρήστη, απλουστεύοντας την πλοήγηση και τη χρήση του.

Επιδιόρθωση

  • Να διορθώσουμε μηχανισμούς ή διαδικασίες που διαπιστώσαμε ότι δε λειτουργούν όπως θα θέλαμε.
  • Να αντικαταστήσουμε προβληματικά υποσυστήματα.

Εκσυγχρονισμός

  • Να γίνει φιλικό προς φορητές συσκευές σύμφωνα με τις πρόσφατες οδηγίες της Google (link προς άρθρο μας).
  • Να ενσωματώσουμε συμβατότητα με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
  • Να αναδιαμορφώσουμε την εικόνα του brand μας.
  • Να δείξουμε κάτι καινούργιο και φρέσκο.

Τι άλλο μπορεί να συμβαίνει;

Αν ασχοληθούμε πραγματικά με το website μας, θεωρώντας το εργαλείο της επιχείρησής μας, δοκιμάζοντας, βελτιώνοντας ή απορρίπτοντας διαδικασίες και βρίσκοντας νέους τρόπους να προσεγγίσουμε το κοινό μας, αργά ή γρήγορα προκύπτει η ανάγκη στατιστικής παρακολούθησης των ενεργειών μας και της απόδοσής τους στο website.Κάτι τέτοιο μας παρέχει τον τρόπο να κρίνουμε και να αποφασίσουμε τα επόμενα βήματά μας.

Πιθανά προβλήματα που μπορούν να διαπιστωθούν είναι:

  • Τα αποτελέσματα πωλήσεων δεν είναι αυτά που σχεδιάσατε.(Υπάρχει πάντα η περίπτωση να αλλάξουμε αντικείμενο επιτηδεύματος μετά την κατασκευή του website. Φυσικά, το website αυτό, δεν θα αντικατοπτρίζει τους νέους στόχους και την πολιτική μας.)
  • Το website παρουσιάζει πολλά μετρήσιμα προβλήματα δομής που δεν είναι άξια επίλυσης αλλά αναθεώρησης.
  • Διαπιστώσατε ότι ένα μεγάλο μέρος του κοινού σας προτιμά να κάνει τις αναζητήσεις του σε φορητές συσκευές, ενώ το website σας δεν πληρεί τις ανάλογες προδιαγραφές (mobile friendly).
  • Ο βασικός σας ανταγωνιστής έχει προβεί σε σημαντικές αναβαθμίσεις, δημιουργώντας πρόβλημα στο δικό σας μερίδιο της αγοράς. Καλά καταλάβατε! Ακόμα και αυτός ο παράγοντας, αποτελεί κριτήριο.

Ποιο είναι το συμπέρασμα;

Αναλογιστείτε τα παρακάτω:

  • Εσείς διαπιστώσατε προβλήματα ανάλογα με τα παραπάνω στο website σας;
  • Έχει παρουσιαστεί η ανάγκη αλλαγής ή σημαντικής βελτίωσης και δε γνωρίζετε ακριβώς τι χρειάζεται να βελτιώσετε ή να αλλάξετε;
  • Οι χρήστες σας είναι δυσαρεστημένοι ή απλώς σταματούν να επισκέπτονται το website σας;

Η Centiva Software Solutions μπορεί να σας βοηθήσει να διαπιστώσετε τις προβληματικές περιοχές του website σας, που χρήζουν βελτίωσης ή ανασχεδίασης και να σας προτείνει πλήρεις λύσεις.

Επικοινωνήστε μαζί σας και θα σκιαγραφήσουμε μαζί ένα νέο, αποτελεσματικό τρόπο προσέγγισης του κοινού σας, ενισχύοντας την ηλεκτρονική παρουσία της επιχείρησής σας.