Δημιουργώντας σωστό περιεχόμενο

Δημιουργώντας σωστό περιεχόμενο

Μπορείτε κι εσείς!

Είστε επιχειρηματίας και θέλετε να προωθήσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σας;
Εργάζεστε σε μια επιχείρηση και υπάρχει ανάγκη να προωθήσετε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παρέχει;


Υπάρχει τρόπος να δημιουργήσετε ποιοτικό περιεχόμενο για τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας ή των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης της προτίμησής σας. Και είναι εύκολος!

Αναζήτηση πηγών πληροφορίας

Αναζητήστε πληροφορίες για το θέμα που σας ενδιαφέρει στη μοναδική πηγή που δε στερεύει ποτέ. Το Internet. Αν έχετε πρόσβαση σε βιβλία ή άλλες έγκυρες πηγές, ακόμα καλύτερα!

Είναι πολύ σημαντικό να διατηρείτε ανοιχτό μυαλό σε νέες ιδέες, ακόμα κι αν έχετε ξεκινήσει να γράφετε. Πολύ συχνά μπορεί να έχετε μια ιδέα ανάπτυξης του περιεχομένου σας, που θα του δώσει μια πιο ενδιαφέρουσα τροπή, ενώ έχετε ήδη ξεκινήσει να γράφετε. Ακολουθήστε τις ιδέες!

Αν η οργάνωση της πληροφορίας που συλλέγετε, σας φαίνεται “βουνό”, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία, όπως RSS Readers, για να την οργανώσετε πριν καταλήξετε στη δομή του περιεχομένου σας.

Στόχος

Πρέπει να είναι ξεκάθαρο το θέμα που θα αναπτύξετε και το σημείο στο οποίο θέλετε να καταλήξετε. Διαφορετικά, το περιεχόμενο θα είναι δυσανάγνωστο.

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι για να βοηθήσετε αυτή τη διαδικασία. Μπορείτε να θέσετε όριο λέξεων και να πιεστείτε να το τηρήσετε ξαναγράφοντας τμήματα που μπορεί να σας φανούν “φλύαρα”, όταν τα διαβάζετε.

Αν είστε περισσότερο οπτικοί τύποι, μπορείτε να δημιουργήσετε μια γραφική αναπαράσταση της πορείας του “άρθρου” ή γενικότερα του περιεχομένου σας. Υπάρχουν ανάλογες υπηρεσίες για αυτό, όπως για παράδειγμα το Piktochart.

Οργάνωση

Σημαντικός παράγοντας για την επίτευξη του “Στόχου” είναι να οργανώνονται σωστά οι ιδέες που έχετε και να μην χρησιμοποιούνται απλώς επειδή είναι καλές. Ένα καλό κριτήριο για τη διευκόλυνση επιλογής μέσα από το σύνολο των ιδεών που έχετε συγκεντρώσει, είναι να βρείτε ένα καλό τέχνασμα που θα μπορούσε να συνδέσει την όποια ιδέα με κάποιο προϊόν ή υπηρεσία σας, με έξυπνο ή διασκεδαστικό τρόπο. Κάτι τέτοιο, θα περιόριζε πολύ τον αριθμό των ιδεών που πληρούν τις προϋποθέσεις για να χρησιμοποιηθούν στο περιεχόμενό σας.

Με “το δικό σας τρόπο”

Δε χρειάζεται να είστε συγγραφείς ή επαγγελματίες του είδους. Το σημαντικότερο στοιχείο για να μη μπερδεύονται οι αναγνώστες σας, είναι η συνοχή. Αρκεί δηλαδή, να δημιουργείτε το περιεχόμενό σας με το δικό σας, μοναδικό τρόπο. Αν αυτό σας προβληματίζει, υπάρχουν δυο συμβουλές που σίγουρα θα σας βοηθήσουν.

Μελετήστε τον τρόπο που γράφει, για παράδειγμα ο αγαπημένος σας αρθρογράφος ή συγγραφέας. Τα χαρακτηριστικά του ύφους του που σας τραβούν την προσοχή. Ύστερα, προσπαθήστε να τα εφαρμόσετε στα δικά σας πονήματα.

Προσπαθήστε να γράφετε πάντα εσείς το περιεχόμενό σας. Αν οι αναγνώστες σας διαπιστώσουν διαφορά στο ύφος και την ποιότητα, διαμορφώνουν υποσυνείδητα μια εντύπωση προχειρότητας από μέρους σας.

Με άλλη οπτική γωνία

Το ότι διαθέτετε κάποιο προϊόν ή υπηρεσία για τα οποία θέλετε να δημιουργήσετε το περιεχόμενό σας, δρα περιοριστικά ως προς τις ιδέες, μα έχει κι ένα μεγάλο πλεονέκτημα. Μπορεί να σας επιτρέψει να διατυπώσετε μια πληροφορία που ήδη υπάρχει, κάτω από το πρίσμα της δική σας οπτικής γωνίας. Μπορείτε δηλαδή να χρησιμοποιήσετε υπάρχουσα πληροφορία για να προωθήσετε αυτό που θέλετε, χωρίς να την “αναμασάτε”, και χωρίς το περιεχόμενο να γίνεται κουραστικό.

Είναι πειστικό;

Αν πρόκειται να γράψετε μια μικρή ιστορία για να προωθήσετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας, υπάρχει μια εγγενής ανάγκη, αυτή η ιστορία να πείσει τους αναγνώστες σας. Ένας καλός τρόπος για να το πετύχετε, είναι να συνδέσετε την ιστορία σας με πραγματικά γεγονότα.

Αν πάλι, το περιεχόμενό σας είναι απλή περιγραφή, μπορείτε να βασιστείτε σε πραγματικά χαρακτηριστικά και δυνατότητες του προϊόντος ή της υπηρεσίας.

Απλότητα

Η καλύτερη συμβουλή είναι “μικρές και ευανάγνωστες προτάσεις”. Διαφορετικά οι αναγνώστες χάνουν το ενδιαφέρον και διακόπτουν την ανάγνωση. Φυσικά, μπορείτε να βελτιώσετε τις προτάσεις σας, διαβάζοντας το περιεχόμενο αφού το ολοκληρώσετε, με τη ματιά του αναγνώστη.