Μερικοί θα πουν: Μα δεν το έχουμε ξαναδεί; Παρόμοια memes έχουν ξανακυκλοφορήσει στο διαδίκτυο και πριν, περιμέναμε την Dolly Parton για να γίνει viral; Και ναι και όχι είναι η απάντηση. Το σημαντικό είναι το προφανές που φέρνει ξανά στην επιφάνεια το εν λόγω challenge: Τα κοινωνικά δίκτυα έχουν αναπτύξει το δικό τους οπτικό στύλ, το καθένα το δικό του, και είναι πολύ διακριτή η διαφορά ανάμεσα τους. Οι έμπειροι χρήστες αντιλαμβάνονται πότε μια φωτογραφία ανήκει στο προφίλ τους στο LinkedIn και ποια πρέπει να ανεβάσουν στο Tinder. Φανταστείτε η Dolly Parton να ανέβαζε τη φωτογραφία του Tinder στο LinkedIn. Τι θα προσπαθούσε να μας πει, τι θα ήθελε να δείξει στους μελλοντικούς εργοδότες της; Μάλλον δεν θα ήταν αρκετά κατανοητό το μήνυμα της εικόνας, μάλλον θα λέγαμε ότι η Dolly μπέρδεψε τα κοινωνικά δίκτυα, λογικό αν σκεφτεί κανείς την ηλικία της.