6 Tips για να χτίσετε "Links"

6 Tips για να χτίσετε "Links"

Αλλέως πώς; Link Building!

Η κατασκευή ιστοσελίδων και η βελτιστοποίησή τους στα πλαίσια του SEO σήμερα.

Eίτε πρόκειται για απλές ιστοσελίδες προβολής, είτε για ηλεκτρονικά καταστήματα (e-shops), είτε για ηλεκτρονικά βιβλιοπωλεία ή ο,τιδήποτε άλλο χρειάζεστε, είναι αρκετά πολύπλοκή, εκ προοιμίου.

Ας πούμε όμως ότι έχετε υλοποιήσει όλα όσα χρειάζεστε και θέλετε να προβληθείτε και σε άλλα websites, αυξάνοντας τις εμφανίσεις σας στις μηχανές αναζήτησης. Να "χτίσετε" δηλαδή μερικά links. Δηλαδή, "Link Building".

Πώς να πετύχω στο link building;

Με επιμονή κι επιμονή, έλεγε η γιαγιά. Αλλά, επι του πρακτέου, ίσως βοηθήσουν μερικές ακόμα ενέργειες.

Ας δούμε μερικά tips για επιτυχημένο link building, που μπορείτε να τα ακολουθήσετε ακόμα και χωρίς ουσιαστικές γνώσεις για το Internet ή το Website σας.

Εκπαιδευτικοί ή άλλοι κρατικοί οργανισμοί, "to the rescue"

Προσφέρετε μια έκπτωση σε εκπαιδευτικούς ή άλλους κρατικούς οργανισμούς, με την προϋπόθεση ότι θα τοποθετήσουν ένα ή περισσότερα links στο website τους, τα οποία θα οδηγούν στο δικό σας.

Τι είδους links πρέπει να τοποθετήσουν για να λειτουργήσει όλο αυτό;

Αυτό υπόκειται στις συνθήκες της συνεργασίας σας. Εμείς μπορούμε να σας παραθέσουμε μερικά παραδείγματα.

  • Guest Posting - ανάρτηση κάποιου άρθρου σας στο website του εκάστοτε οργανισμού, το οποίο θα περιλαμβάνει ένα ή περισσότερα links
  • Quick links - τοποθέτηση ενός απλού link κειμένου στην ενότητα quick links του εκάστοτε συνεργαζόμενου website
  • Partner Logo - Τοποθέτηση λογοτύπου που πατώντας το οδηγεί στην ιστοσελίδα σας, στην ενότητα συνεργατών του συνεργαζόμενου website
  • Sponsored links - Τοποθέτηση ενός block με κείμενο, εικόνα και link, με τη σηματοδότηση που σας προσδίδει την ιδιότητα του χορηγού (π.χ. κάποιων δραστηριοτήτων) του συνεργαζόμενου οργανισμού
  • Κοινοπραξία - Εμβόλιμες παρατηρήσεις που επισημαίνουν κάποιου είδους συνεργασία μεταξύ της επιχείρησής σας και κάποιου οργανισμού. Μπορεί να περιλαμβάνει link

Γνωρίζοντας την επιχείρησή σας καλύτερα από όλους, σίγουρα θα μπορέσετε να σκαρφιστείτε κι άλλους, ίσως πιο πρωτότυπους τρόπους από τους παραπάνω!

Δραστηριότητες για την κοινότητά σας

Τοπικές συναντήσεις στην περιφέρειά σας, σχετικά με θέματα που ενδιαφέρουν τους συνεργάτες και το αγοραστικό σας κοινό. Όπως μια έκθεση σπιτιού για παράδειγμα.

Οι περισσότεροι από εμάς έχουν παρευρεθεί σε μια τουλάχιστον τέτοια διοργάνωση. Αν μη τι άλλο, χτίζει την παρουσία μας στο ευρύτερο στερέωμα.

Εναλλακτικά, αν έχετε στη διάθεσή σας μια αίθουσα που μπορεί να φιλοξενήσει συναντήσεις μικρών ή μεγάλων forums, ή άλλων τύπων ομάδων στην περιοχή σας, μπορείτε να τη διαθέσετε αφιλοκερδώς ή με πολύ μικρό κόστος για την εξυπηρέτηση των προαναφερθέντων ομάδων.

Θα εκπλαγείτε πόσο εύκολα μπορείτε να αποκτήσετε γνωριμίες και πρόσθετο αγοραστικό κοινό για τη δική σας επιχείρηση.

Αν πάλι δεν έχετε την αίθουσα αλλά θα θέλατε να συμμετέχετε σε τέτοιου είδους ενέργειες προβολής, θα μπορούσατε να χορηγήσετε τα προϊόντα catering σε συναντήσεις που πραγματοποιεί μια συνεργαζόμενη εταιρεία ή οργανισμός.

Το κόλπο με τις συναυλίες

Λίγη καλή μουσική, λίγο καλό φαγητό και ποτό και μια βραδιά ξεκούρασης.

Αυτά χρειάζεστε μόνο για να μείνετε στη μνήμη όλων ως κάτι το ευχάριστο.

Η προδιάθεσή τους σε μελλοντικές σας δραστηριότητες θα είναι άριστη.

Διοργανώστε ή λειτουργήστε ως χορηγός για τέτοιου είδους βραδιές.

Δημιουργήστε έναν τοπικό κατάλογο

Εντοπίστε κάτι που συμβαίνει ασυνήθιστα συχνά στον τόπο σας και δείχνει να ενδιαφέρει τους κατοίκους της γύρω περιοχής. Δημιουργήστε μια ιστοσελίδα/κατάλογο με βάση αυτό το θέμα.

Για παράδειγμα, στην Αθήνα, στην περιοχή της Βάρης, υπάρχει ιδιαίτερη δραστηριοποίηση στο θέμα του barbeque.

Διάφορα εδέσματα κρέατος σερβίρονται κατά εκατοντάδες κάθε Σαββατοκύριακο ή σε περιόδους γιορτών, διακοπών κτλ.

Πριν από καιρό, ένας καλός μας πελάτης είδε αυτή την ιδιαιτερότητα και υλοποίησε μια ιστοσελίδα που συνδύασε την προβολή της επιχείρησής του με χρήσιμη πληροφόρηση για τους κατοίκους και καταναλωτές της ευρύτερης περιοχής.

Επισκεφθείτε τη σελίδα στο BestBBQ.gr.

Το ενδιαφέρον των καταναλωτών θα τους οδηγήσει στη σελίδα σας αλλά και στην επιχείρησή σας.

Εκμεταλλευτείτε τους συνεργάτες σας

Με την καλή έννοια φυσικά. Κι επιτρέψτε τους να κάνουν το ίδιο. Συχνά, συνεργαζόμαστε με άλλες επιχειρήσεις, που μας προσφέρουν περιφερειακές υπηρεσίες και προϊόντα.

Κι όλα αυτά μας επιτρέπουν να λειτουργούμε ομαλά και μεθοδευμένα στην καθημερινότητά μας.

Το "Divide and Conquer" δεν έχει καλή εφαρμογή σε αυτή την περίπτωση.

Προτείνετε στους συνεργάτες ή προμηθευτές σας να τοποθετήσουν κάποια links προς το website σας, κάνοντας κι εσείς το ίδιο.

Δημιουργήστε έτσι, το λεγόμενο "Ring of Support" ενισχύοντας μια σειρά επιχειρήσεων στην περιοχή σας, μαζί με τη δική σας.

Οι τοπικοί σας ήρωες και το "ζουμί" τους

Γνωρίζετε κάποια εξέχουσα προσωπικότητα ή "έχετε έναν φίλο" που "έχει έναν φίλο"; Μη διστάσετε να προτείνετε μια δραστηριότητα που θα σας επιτρέψει να συμμετάσχετε στη γνωριμία.

Στη συνέχεια, μπορείτε να "κλέψετε" λίγη από τη δόξα, ίσως με μια έξυπνη συνέντευξη που θα πραγματοποιήσετε σε επίπεδο συζήτησης ανοιχτής προς το κοινό, είτε που θα την αναρτήσετε στην ιστοσελίδα σας.

Πρόκειται για κοινή προβολή. Μη το θεωρήσετε κάτι το μεμπτό.

Αυτό ήταν;

Σαφώς, υπάρχουν και άλλοι τρόποι για να πετύχει κανείς ένα καλό επίπεδο Back Linking. Ας πούμε όμως ότι σε αυτό το άρθρο, δε θέλαμε να μπούμε σε τεχνικά "χωράφια".

Κι αν έχετε ήδη πραγματοποιήσει όλα τα παραπάνω, πατήστε το κουμπί που ακολουθεί για περισσότερα!