Ποιο είναι το κοινό - στόχος σας; Ποιες πλατφόρμες χρησιμοποιούν περισσότερο; Πώς μπορείτε να συνδεθείτε μαζί τους; Τι προτιμούν περισσότερο; Τις εικόνες; Ή μήπως τα video; Αυτές είναι μερικές από τις ερωτήσεις που πρέπει να αναρωτηθείτε, ενώ σχεδιάζετε τη στρατηγική SEO σας. Για παράδειγμα, αν οι χρήστες αναζητούν για περισσότερες επιλογές τροφίμων στη γειτονιά τους, γράψτε περισσότερες αναρτήσεις ιστολογίου για αυτό. Πως σας φαίνεται; Γιατί όχι! Διαβάστε επίσης και τα σχόλια στις αναρτήσεις σας και δείτε ποιες δημοσιεύσεις γίνονται πιο δημοφιλείς. Άλλωστε πρέπει να θυμόμαστε τον χρυσό κανόνα που λέει ότι ακόμη και αν το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας είναι άψογα γραμμένο και βελτιστοποιημένο, εάν απευθυνθεί σε λάθος κοινό, δεν θα αναπτυχθεί η επιχείρηση σας.