Σημαντικές συμβουλές και τάσεις σχετικά με το ηλεκτρονικό εμπόριο για το 2021 και μετέπειτα...
Καθώς ανακάμπτουμε σταδιακά από την πανδημία COVID-19, όλοι γίναμε μάρτυρες και βιώσαμε μια πρωτόγνωρη ανατροπή της καθημερινότητάς μας.
Οι άνθρωποι αναγκάστηκαν να παραμείνουν στο σπίτι τους, γεγονός που άλλαξε δραστικά την αγοραστική τους συμπεριφορά. Ως αντίδραση σε αυτό οι επιχειρήσεις επενδύουν περαιτέρω στα υπάρχοντα κανάλια ηλεκτρονικού εμπορίου τους ή στρέφονται στο διαδίκτυο για πρώτη φορά.

Ενώ οι αγορές στο διαδίκτυο είχαν ήδη φέρει επανάσταση στο λιανικό εμπόριο, η πανδημία συνετέλεσε στην περαιτέρω εκτίναξη των ηλεκτρονικών πωλήσεων.

Νιώθετε αβέβαιοι για το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου και εάν αυτό θα επηρεάσει την επιχείρησή σας; Θέλετε να μάθετε ποιες τάσεις θα καθορίσουν την επιτυχία του ηλεκτρονικού σας καταστήματος; Ακολουθούν σημαντικές συμβουλές και τάσεις σχετικά με τη διασφάλιση της σταθερούς ανάπτυξης των ηλεκτρονικών καταστημάτων.

1. Η πώληση μέσω Omni Channel θα είναι ο κανόνας

Το 70% των χρηστών στο διαδίκτυο έχουν χρησιμοποιήσει τις υπηρεσίες ηλεκτρονικής αγοράς ή παραγγελίας και παραλαβής από το κατάστημα.

Οι πελάτες μπορούν να κάνουν αγορές μέσω του υπολογιστή ή του κινητού τηλεφώνου και να παραλαμβάνουν από το φυσικό κατάστημα. Η πώληση και η εξυπηρέτηση πελατών με τρόπο που θα δημιουργεί μια ολοκληρωμένη και απρόσκοπτη εμπειρία για τον πελάτη, συνιστά πλέον συνήθη πρακτική της επιχείρησης.

Image

2. Οι αγορές μέσω κινητών τηλεφώνων αυξάνονται

Υπολογίζεται ότι μέχρι το τέλος του 2021, το 73% των πωλήσεων ηλεκτρονικού εμπορίου θα πραγματοποιούνται μέσω μιας κινητής συσκευής.

Οι άνθρωποι δεν ψωνίζουν απλώς στο διαδίκτυο, χρησιμοποιούν τις συσκευές τους για περιήγηση ή έρευνα πριν αποφασίσουν σχετικά με την αγορά τους. Έχοντας αυτό υπόψη, το κατάστημά σας πρέπει να στηρίζεται σε έναν δυναμικό ανταποκρίσιμο σχεδιασμό. Θα πρέπει οι αγορές μέσω τηλεφώνου να είναι τόσο εύκολες και αποτελεσματικές όσο και μέσω ενός υπολογιστή.

Image

3. Διαφοροποιήστε τις επιλογές πληρωμής σας

Η μέθοδος πληρωμής που προτιμούν οι διαδικτυακοί αγοραστές παγκοσμίως: στο 36% βρίσκονται τα ψηφιακά πορτοφόλια, όπως το PayPal, και ακολουθούν οι πιστωτικές κάρτες στο 23% και οι χρεωστικές κάρτες στο 12%.

Οι πελάτες έχουν εξοικειωθεί με τις αγορές από μεγάλους διαδικτυακούς λιανοπωλητές, ενώ οι μικρότερες επιχειρήσεις επίσης προσαρμόζονται σε αυτό. Οι πελάτες λατρεύουν να έχουν επιλογές. Και όταν έρχεται η ώρα της πληρωμής, οι επιχειρηματίες το απολαμβάνουν εξίσου. Οι ιστότοποι ηλεκτρονικού εμπορίου οφείλουν να προσφέρουν περισσότερες επιλογές πληρωμής στους πελάτες τους, πέρα από τις εύκολες και ασφαλείς συναλλαγές.

Image

4. Ο εξελισσόμενος ρόλος των κοινωνικών μέσων στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Το 57% των καταναλωτών θα ακολουθήσουν στα κοινωνικά μέσα μια επώνυμη μάρκα προκειμένου να μάθουν για νέα προϊόντα ή υπηρεσίες. Από αυτούς τους ακόλουθους το 91% επισκέπτονται τον ιστότοπο της συγκεκριμένης επωνυμίας, το 89% θα προχωρήσουν σε αγορά και το 85% θα την προτείνουν σε κάποιον από την οικογένεια ή σε φίλο.

Εξαιτίας των κοινωνικών δικτύων, όλες οι επιχειρήσεις μπορούν να έχουν την ίδια δυναμική παρουσία στην αγορά με σκοπό την προσέλκυση νέων πελατών. Επομένως, σας συμβουλεύουμε να συνεχίσετε να κάνετε προωθητικές αναρτήσεις σε τακτική βάση, ώστε να τραβήξετε την προσοχή των εκατομμυρίων που είναι προσκολημένοι στα τηλέφωνά τους είτε απλώς για να περιηγηθούν είτε για να αγοράσουν.   

Image

5. Η ΤΝ έχει γίνει λιγότερο τεχνητή και περισσότερο ευεργετική

Το 2020, πάνω από το 80% όλων των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες διεκπεραιώθηκε μέσω συστημάτων Τεχνητής Νοημοσύνης.

Η ΤΝ βοήθησε τις επιχειρήσεις να αντλήσουν πληροφορίες για τους πελάτες τους μέσω δεδομένων και κατά συνέπεια βελτίωσε την εμπειρία αγορών. Η ΤΝ μπορεί να εφαρμοστεί για την κοστολόγηση των προϊόντων, για τον καθορισμό προσφορών και για την πρόβλεψη των απαιτήσεων των καταναλωτών. Η επιχείρηση μπορεί να προσφέρει πλήρη  ποστήριξη πελατών 24/7/365 αυτοματοποιώντας αυτές τις διαδικασίες μέσω chatbots. Ως εκ τούτου, αποδεσμεύεται το ανθρώπινο δυναμικό ώστε να εκτελεί πιο δημιουργικά καθήκοντα.

Image

6. Η εξατομίκευση είναι το κλειδί για την οικοδόμηση της πίστης

Οι εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων επηρέασαν το 92% των αγοραστών στο διαδίκτυο.

Η διαδικτυακή εμπειρία αγορών όπου οι πελάτες αισθάνονται σημαντικοί και μένουν ικανοποιημένοι, αποτελεί έναν σίγουρο τρόπο ανάπτυξης οποιαδήποτε επιχείρησης. Μέθοδοι όπως η εξατομικευμένη επικοινωνία με τους πελάτες, παρέχοντας ανάλογες εκπτώσεις και προτάσεις, καθώς και η αλληλεπίδραση με τους πελάτες μέσω της χρήσης οπτικοακουστικού περιεχομένου για παράδειγμα, μπορεί να συμβάλει στην ενδυνάμωση της σχέσης με τους πελάτες σας.

Image

7. Κώδικας δεοντολογίας και “πράσινο” ηλεκτρονικό εμπόριο

Το 57% των αγοραστών επιθυμούν να αλλάξουν τις αγοραστικές τους συνήθειες προκειμένου να μειώσουν τις αρνητικές επιπτώσεις στο περιβάλλον.

Οι καταναλωτές αναζητούν πλέον έντονα τοπικές και ανεξάρτητες επιχειρήσεις που αντικατοπτρίζουν τις αξίες τους. Κινητήριος δύναμη αυτής της αλλαγής είναι οι γενιές Millennials και Generation Z, οι οποίοι έχουν μεγαλώσει σε έναν ρευστό ψηφιακό κόσμο, είναι ανεξάρτητοι στο να αποφασίσουν ποια προϊόντα και υπηρεσίες θα επιλέξουν ή ποιες επώνυμες μάρκες θα υποστηρίξουν. Οι επώνυμες επιχειρήσεις που ακολουθούν περιβαλλοντικά ηθικές πρακτικές στα προϊόντα και στις υπηρεσίες τους θα προτιμηθούν περισσότερο από ότι οι ανταγωνιστές τους.

Image

 

Ενδιαφέρεστε να μάθετε περισσότερα;

Ή έχετε μια ιδέα στο μυαλό και θέλετε να την δείτε να πραγματοποιείται; Ας μιλήσουμε.

Η Centiva ξέρει τον τρόπο να συστήσει την επιχείρηση σας στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου!

κατασκευη eshop

Συνεργαζόμαστε με εταιρείες και ανθρώπους με φιλοδοξίες
Ας χτίσουμε κάτι σπουδαίο μαζί.
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
 

 
Γραφεία
Πανεπιστημίου 59 —
Αθήνα 10564
ΑΡ. Γ.Ε.ΜΗ: 8348801000

Ξεκινήστε τον διάλογο
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
(GR) +30 210.700.69.13
(GR) +30 210.922.88.99

 

SUPPORT