Ασφάλεια προσωπικών δεδομένων
Τα τελευταία χρόνια, με την άνθιση του εμπορίου στο διαδίκτυο, έχουμε έλθει αντιμέτωποι με ζητήματα ασφαλείας προσωπικών δεδομένων.
Τα τελευταία χρόνια, με την άνθιση του εμπορίου στο διαδίκτυο, έχουμε έλθει αντιμέτωποι με ζητήματα ασφαλείας προσωπικών δεδομένων.
Πρόκειται για μια διαδικασία, σύμφωνα με την οποία η Google προσπαθεί να σας βοηθήσει να επαναφέρετε την ιστοσελίδα σας "στο σωστό δρόμο".
Είναι η προσβολή της ιστοσελίδας σας, ή ακόμα και του υπολογιστή σας, από κακόβουλο κώδικα.
Το surge pricing βασίζεται στη ξαφνική και ραγδαία αύξηση της τιμής ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας σε περιόδους πολύ μεγάλης ζήτησης από το κοινό.
Εξαρτάται από το τι έχετε και που σκοπεύετε να το οδηγήσετε. Μιλάμε φυσικά για το website, το eshop ή το cbookshop σας.
Η κατασκευή ιστοσελίδων και η βελτιστοποίησή τους στα πλαίσια του SEO σήμερα.
- Ακόμα και στον τίτλο;
- Ακόμα κι εκεί!
- Δηλαδή;
Μπορούμε να πούμε με ασφάλεια, ότι στις μέρες μας κάθε website χρησιμοποιεί κάποιου είδους framework, CMS, ή και τα δύο.
Επειδή μπορούν! Και στη συνέχεια θα σας το αποδείξουμε!
"Τώρα μάλιστα..." θα σκεφτείτε αρκετοί από εσάς που είστε έμποροι περισσότερα χρόνια από όσα υπάρχει η πληροφορική στην Ελλάδα.
Για ποιό λόγο μπορεί να σας προτείνει κάτι τέτοιο ο web developer με τον οποίο συνεργάζεστε;
Όχι δεν είναι οικονομικοί οι λόγοι, κι ας είναι το πρώτο που θα σκεφτούν οι περισσότεροι από εμάς.
Ξεκινήσατε να σχεδιάζετε το νέο σας website και αναρρωτιέστε τι περιεχόμενο πρέπει να χρησιμοποιήσετε; Το οπτικό περιεχόμενο είναι ίσως η αποτελεσματικότερη λύση!
Η λέξη "brief" σημαίνει "σύντομος". Με λίγα λόγια, το brief, είναι το σύνολο των "σύντομων" οδηγιών που δίνονται σε όποιον αναλάβει την υλοποίηση ενός έργου ή προϊόντος.
Πολλές επιχειρήσεις που σχεδιάζουν και υλοποιούν websites, υποστηρίζουν πως μπορούν να σας προσφέρουν ποιοτικό αποτέλεσμα, με μια τυπική αμοιβή των 75€ με 500€, κατά προσέγγιση.
Η διαχείριση των πελατών μας ως Designers γίνεται όλο και πιο δύσκολη στις μέρες μας. Το φαινόμενο αυτό, όσο κι αν αποφεύγουμε να το παραδεχτούμε, οφείλεται σε εμάς τους ίδιους. Πώς όμως το μετριάζουμε;
Το καλό περιεχόμενο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης απασχολεί όλους τους επαγγελματίες του χώρου μας, αλλά και όλο τον εμπορικό τομέα, ως οικονομικό μέσο προώθησης της επιχείρησής τους.