ΨΗΦΙΑΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Digital SEO - SEM
Η προώθηση της ιστοσελίδας σας στις μηχανές Αναζήτησης είναι ο κυρίως τρόπος για να δώσετε το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στην ιστοσελίδα σας για να αυξήσετε την επισκεψιμότητα, για να διατηρήσετε τη βέλτιστη ορατότητα και τις κορυφαίες θέσεις στις αναζητήσεις και σαν αποτέλεσμα να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.
GOOGLE ANALYTICS
Οδηγήστε τους επισκέπτες γρήγορα στον προορισμό τους, δείτε πώς οι επισκέπτες κινούνται στην ιστοσελίδα σας, ανακαλύψτε τυχόν ζητήματα της ιστοσελίδας προτού το κάνει ο πελάτης σας. Χρησιμοποιήστε το Event Tracking για να κατανοήσετε τις συνήθειες του επισκέπτη στην ιστοσελίδα σας. Τελειοποιήστε το πρόγραμμα AdSense για να γίνετε πιο αποτελεσματικοί.
ΚΑΜΠΑΝΙΕΣ ADWORDS
Σχεδιάζουμε την καμπάνια σας.
Αυτό περιλαμβάνει την αναγνώριση του κοινού-στόχου και την προώθηση της διαφήμισης συγκεκριμένα σε αυτές τις ομάδες. Παρακολουθούμε την αποτελεσματικότητα της καμπάνιας σε σχέση με το ποσό που έχει επενδυθεί.
EMAIL ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Σχεδιάζουμε καμπάνιες email μάρκετινγκ για να προσελκύσουμε συνδρομητές. Παρέχουμε ενημερωτικά δελτία (newsletters) που τραβούν την προσοχή και δελεάζουν τους αναγνώστες να κάνουν κλικ και να το μοιραστούν. Σχεδιασμένα στρατηγικά ώστε να περιέχουν ένα σημαντικό call-to-action ή κουμπί προτροπής και να ενημερώνουν για την εταιρική σας ταυτότητα.
ΜΕΣΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν αυξηθεί σημαντικά, κυρίως λόγω της δημοτικότητας των κινητών συσκευών.
Εμείς βελτιστοποιούμε τις διαφημιστικές μας καμπάνιες, ώστε να εναρμονιστούμε με τις τρέχουσες τάσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και στους χρήστες κινητών συσκευών.
ΠΩΣ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ
Επιλογή λέξεων-κλειδιών
Χρησιμοποιούμε το Google Keyword Planner για να διασφαλίζουμε ότι η ιστοσελίδα σας ικανοποιεί τον στόχο αναζήτησης των χρηστών έναντι του ανταγωνιστή σας
Ανάλυση του ανταγωνισμού
Ουσιαστική και εις βάθος ανάλυση του ανταγωνισμού, που καθιστά δυνατή τη δημιουργία και τη βελτιστοποίηση του περιεχόμενου της ιστοσελίδας σας, ώστε να ικανοποιήσει τους χρήστες σας.
Αξιολόγηση της υπάρχουσας ιστοσελίδας
Διενεργούμε έναν έλεγχο για να διαπιστώσουμε την τρέχουσα κατάσταση της ιστοσελίδας. Αναγνωρίζουμε λέξεις κλειδιά στόχους και βασικά links.
Βελτίωση ιστοσελίδας (On-page SEO)
Μια λίστα που θα μας βοηθήσει να εντοπίσουμε το επίκεντρο της βελτίωσης θα περιλαμβάνει λέξεις-κλειδιά, ανταγωνιστές, περιεχόμενο, links και εμπειρία χρήστη.