MEDIA

Γιατί -από τα Adwοrds ως τη θεματική αρθρογραφία- μέσα και τρόποι υπάρχουν.

 

 

Παραφράζοντας ελαφρώς τον Μπωντλέρ "το μεγαλύτερο κόλπο της διαφήμισης είναι το να μας πείσει πως δεν υπάρχει". Και αρκετές φορές, δείχνει να τα καταφέρνει. Ειδικά σήμερα, με την πληθώρα των μέσων και των εφαρμογών που διατίθενται, ένα brand μπορεί να ενθέσει το μήνυμά του σχεδόν σε κάθε στιγμή της καθημερινότητάς μας.

Το ζητούμενο είναι όμως η τοποθέτηση αυτή να γίνει ουσιαστικά και οργανικά. Ποιο νόημα έχει για παράδειγμα να προσπαθείς να προσεγγίσεις ένα κοινό άνω των 65 μέσα από το Snapchat; (δεν το αποκλείουμε εμείς, αλλά τα στατιστικά). Άρα, η τοποθέτηση αυτή πρέπει να έχει στην αφετηρία της μια σωστά δομημένη στρατηγική. Για να μην επιλέγονται μέσα επειδή απλά είναι εντυπωσιακά ή προσιτά οικονομικά. Για να μην επιλέγονται κοινά που απλά μπορείς να προσεγγίσεις ευκολότερα. Για να μην σπαταλάται άσκοπα ένα budget σε κινήσεις χωρίς αποτέλεσμα.

Image