Αναζητώντας στη Google - μέρος 1/3

Συμβουλες αναζήτησης μέρος 1/3

H Google είναι αδιαμφισβήτητα η δημοφιλέστερη μηχανή αναζήτησης στο κόσμο. Η πληροφορία που μας παρέχει όμως είναι αχανής και η ανεύρεση των στοιχείων που χρειαζόμαστε κάθε φορά, μπορεί να αποδειχθεί επίπονη διαδικασία.

Ο σημαντικότερος παράγοντας που θα επηρεάσει τη σχετικότητα των αποτελεσμάτων μιας αναζήτησης, σε συνάρτηση με αυτό που αρχικά αναζητούσαμε, είναι ο τρόπος με τον οποίο αναζητούμε την εν λόγω πληροφορία.

Χρειάζεται, δηλαδή με απλά λόγια, να ξέρουμε πώς να ψάξουμε για να βρούμε αυτό που χρειαζόμαστε.

Να 'μαστε, λοιπόν, στο πρώτο από τρία συνολικά μέρη ενός οδηγού που θα οδηγήσει τη γνώση σας στο επόμενο επίπεδο όσον αφορά την μέθοδο και τις τακτικές αναζήτησης.

Απαντάει σε καίρια ερωτήματα που μπορεί να σας απασχολούν ως τώρα, όπως:

  • Πώς μπορείτε να κάνετε τις αναζητήσεις σας πιο συγκεκριμένες;
  • Πώς μπορούν να στοχεύουν καλύτερα στην επιθυμητή πληροφορία και να είναι πιο αποδοτικές;
  • Πώς μπορείτε να βρίσκετε ό,τι ζητάτε πολύ ταχύτερα από ότι έως τώρα;

ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ

Αναζήτηση για συγκεκριμένη φράση

Στην περίπτωση που η αναζήτησή σας αφορά μια συγκεκριμένη φράση και δεν επιθυμείτε να εμφανιστούν μη σχετικά 100% αποτελέσματα, η λύση είναι να πραγματοποιήσετε την αναζήτηση πληκτρολογώντας τη φράση μέσα σε διπλά εισαγωγικά.

Για παράδειγμα: "προώθηση ιστοσελίδων (SEO) Centiva"

google search part1 photo1

Το αποτέλεσμα της αναζήτησης δε θα σας δείξει περιπτώσεις όπου δεν υπάρχει η παραπάνω φράση επακριβώς.
Για παράδειγμα, αποτελέσματα με τη φράση "προώθηση ιστοσελίδων" δε θα εμφανιστούν.

Εξαίρεση όρων από την αναζήτηση

Κάποιες φορές, υπάρχει λόγος να περιορίσουμε την αναζήτησή μας, καθώς ο όρος που αναζητούμε έχει ευρύτερη έννοια ή χρήση, ενώ εμείς δεν ενδιαφερόμαστε να μάθουμε για όλα της τα σκέλη.

Για παράδειγμα, μια αναζήτηση σχετικά με προώθηση ιστοσελίδων περιλαμβάνει τη βελτιστοποίηση των ιστοσελίδων τεχνικά, την αξιολόγηση του περιεχομένου τους, της διασύνδεσής τους με άλλες ιστοσελίδες, την προβολή των επιμέρους σελίδων σε μια προσπάθεια να αυξηθούν τα αποτελέσματα που θα εμφανιστούν σε δεδομένη αναζήτηση κ.λ.π.

Περιλαμβάνει όμως και την προώθηση στα social media, ή ενημερώσεις με αποστολή δελτίων τύπου στους πελάτες που ενδιαφέρονται για αυτό το είδος της ενημέρωσης.

Μπορούμε λοιπόν να εξαιρέσουμε οποιοδήποτε σκέλος από την αναζήτησή μας με μια απλή τακτική, πληκτρολογώντας: προώθηση ιστοσελίδων -social media
Στα αποτελέσματα της αναζήτησης θα εξαιρεθούν περιπτώσεις που αφορούν τα social media.

Δύο ή περισσότερες αναζητήσεις, σε μια

Ας πούμε ότι προσπαθείτε να βρείτε πληροφορίες για ένα θέμα που μπορεί να φέρει διάφορους τίτλους, πολλές φορές ακόμα και ανακριβείς.

Για παράδειγμα: κατασκευή ιστοσελίδων ή σχεδίαση ιστοσελίδων ή κατασκευή website ή σχεδίαση website από τη Centiva

Μπορείτε να συγκεράσετε τα αποτελέσματα των αναζητήσεων, διαχωρίζοντας τους όρους αναζήτησης με τη λέξη OR.

Για παράδειγμα: κατασκευή ιστοσελίδων OR σχεδίαση website

google search part1 photo2

Τα αποτελέσματα αναζήτησης θα αποτελούνται από το σύνολο των αποτελεσμάτων των δύο παραπάνω κριτηρίων.

Μη διαδοχικές λέξεις μέσα από κείμενο

Συχνά, θυμόμαστε μόνο συγκεκριμένες λέξεις (ή όρους), που όταν βρεθούν μαζί στο ίδιο κείμενο, περιγράφουν ακριβώς αυτό που μας ενδιαφέρει.

Κι ενώ το γνωρίζουμε αυτό, μας στέκεται απολύτως αδύνατον να θυμηθούμε τα συμφραζόμενά τους. Η λύση σε ένα τέτοιο πρόβλημα είναι ιδιαίτερα απλή!

Ας υποθέσουμε ότι από τη φράση "Προώθηση και βελτιστοποίηση (SEO) ιστοσελίδων (websites), ηλεκτρονικών καταστημάτων (eshops) και ηλεκτρονικών βιβλιοπωλείων (ebookshops) από τη Centiva", θυμόμαστε μόνο τις λέξεις "βελτιστοποίηση" και "ιστοσελίδες".

Μπορούν εύκολα να αποτελέσουν το κατάλληλο κριτήριο αναζήτησης, επιστρέφοντας απολύτως σχετικά αποτελέσματα, πληκτρολογώντας: allintext:βελτιστοποίηση ιστοσελίδες Centiva

google search part1 photo3

Θα προβληθούν μόνο αποτελέσματα που περιλαμβάνουν όλους τους περιγραφόμενους όρους.

Η ανθρώπινη μνήμη είναι ιδιαίτερα επιλεκτική πολλές φορές. Επειδή δεν είναι ώρα για να εξασκήσουμε τη μνήμη μας, υπάρχει ένας εύκολος τρόπος για να αναζητήσουμε λέξεις που θυμόμαστε, χωρίς να μας απασχολεί αν βρίσκονται στο περιεχόμενο, στον τίτλο ή στη διεύθυνση της σελίδας.

Λέξεις που βρίσκονται στον τίτλο της σελίδας

Αναφερόμαστε φυσικά σε λέξεις που βρίσκονται εξολοκλήρου στον τίτλο της σελίδας.

Ας υποθέσουμε ότι ο τίτλος αναγράφει "Προώθηση και βελτιστοποίηση ιστοσελίδων : Centiva Software Solutions". Αν και πάλι δε θυμόμαστε την πλήρη φράση, μπορούμε να πραγματοποιήσουμε την αναζήτηση, με ανάλογη τακτική.

google search part1 photo4

Για παράδειγμα: allintitle: προώθηση ιστοσελίδων centiva

Λέξεις που βρίσκονται στη διεύθυνση (URL) της ιστοσελίδας

Κάποιες διευθύνσεις είναι μνημονικά δύσκολες, καθώς ενδέχεται να περιέχουν μια ολόκληρη φράση, ή μια σειρά λέξεων.

Το πράγμα δυσκολεύει περισσότερο όταν αυτές οι λέξεις μπορούν να διατυπωθούν με διαφορετική σειρά, χωρίς να αλλάξει το συνολικό τους νόημα.

Μπορούμε να αναζητήσουμε τις λέξεις αυτές, ζητώντας μόνο τα αποτελέσματα που βρίσκουν τις λέξεις στη διεύθυνση της ιστοσελίδας, χωρίς να μας απασχολεί η σειρά με την οποία θα βρεθούν.

Ας δοκιμάσουμε αυτή την τακτική στην υποθετική διεύθυνση http://www.allgreatproductsandservices.com
πληκτρολογώντας: allinurl:great services

Λέξεις που εντοπίζονται στο περιεχόμενο και τον τίτλο ή τη δίεύθυνση μιας σελίδας

Στην περίπτωση που γνωρίζουμε ότι η Centiva Software Solutions δημιουργεί και βελτιστοποιεί ιστοσελίδες και ηλεκτρονικά καταστήματα, αλλά θυμόμαστε μόνο μέρος του ονόματος της εταιρείας και την υπηρεσία που παρέχει, μπορούμε να βρούμε ακριβώς αυτό που ψάχνουμε, πληκτρολογώντας: 
centiva intext:κατασκευή ιστοσελίδας
google search part1 photo5

Η λέξη centiva προέρχεται από το περιεχόμενο, ενώ η φράση κατασκευή ιστοσελίδας από τον τίτλο ή τη διεύθυνση της σελίδας. Και είναι ακριβώς αυτό που ψάχνατε!

Λέξεις που βρίσκονται στον τίτλο και το περιεχόμενο ή τη διεύθυνση μιας σελίδας

Σε αυτή την περίπτωση, αν ο πρώτος όρος εμφανίζεται στον τίτλο, ενώ ο δεύτερος στο περιεχόμενο ή τη διεύθυνση της σελίδας, υπάρχει ένας ανάλογος τρόπος για να πραγματοποιήσουμε μια επιτυχή αναζήτηση.

Αν γνωρίζουμε ότι η Centiva Software Solutions κατασκευάζει websites και θυμόμαστε την ονομασία της εταιρείας από τον τίτλο και την υπηρεσία από κάποια επιμέρους σελίδα που επισκεφθήκαμε, μπορούμε να εφαρμόσουμε το παρακάτω παράδειγμα: 
centiva software intitle:website
google search part1 photo6


To be continued… Μη χάσετε το δεύτερο μέρος της σειράς

κατασκευη eshop

Συνεργαζόμαστε με εταιρείες και ανθρώπους με φιλοδοξίες
Ας χτίσουμε κάτι σπουδαίο μαζί.
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
 

 
Γραφεία
Πανεπιστημίου 59 —
Αθήνα 10564
ΑΡ. Γ.Ε.ΜΗ: 8348801000

Ξεκινήστε τον διάλογο
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
(GR) +30 210.700.69.13
(GR) +30 210.922.88.99

 

SUPPORT