Το οπτικό περιεχόμενο στο web design

Γιατί οπτικό περιεχόμενο;

Σίγουρα θα έχετε ακούσει τη φράση: "Μια εικόνα αξίζει όσο χίλιες λέξεις".

Κι αυτό ισχύει ακόμα περισσότερο στη "βιαστική" εποχή μας. Αλλά ας το προχωρήσουμε ένα βήμα πιο πέρα. Αν η αξία μιας εικόνας είναι τόσο μεγάλη, τι θα μπορούσαμε να πούμε για ένα βίντεο;

Μάλιστα! Καλά καταλάβετε.

Η αξία ενός βίντεο στο περιεχόμενο της σελίδας σας, είναι ακόμα μεγαλύτερη! Ας δούμε όμως γιατί.

Ένα βίντεο, εξηγεί το περιεχόμενο ευκολότερα

Δηλαδή;

Δηλαδή, είναι ευκολότερο να μεταδώσουμε και να εξηγήσουμε σύνθετους συσχετισμούς και έννοιες μέσα από ένα βίντεο, παρά μέσω γραπτού λόγου.

Τα πολύ εκτενή άρθρα, τουλάχιστον όσα αποτελούνται κατά κύριο λόγο από κείμενο, καταλήγουν να είναι κάπως "βαρετά" για τους αναγνώστες.

Ο στόχος επιτυγχάνεται πολύ ταχύτερα και αποτελεσματικότερα μέσα από ένα βίντεο ή animation.

Χρησιμοποιεί περισσότερες από τις αισθήσεις μας και βοηθά να συλλάβουμε το νόημα μέσα από μια πολύ πιο ενδιαφέρουσα εμπειρία.

Ναι, αλλά τι κόστος έχει ένα βίντεο;

Σίγουρα θα αναρρωτιέστε πώς είναι εφικτό να αντικαταστήσετε το γραπτό λόγο με οπτικό περιεχόμενο, αφού η παραγωγή ενός βίντεο κοστίζει.

Τελικά, δεν είναι και τόσο άσχημα τα πράγματα.

Δε χρειάζεται να επενδύσετε σε ειδικά κινηματογραφημένο υλικό, εξοπλισμό, ηθοποιούς, και ό,τι άλλο χρειάζεται ως την ολοκλήρωση ενός βίντεο.

Είναι πλέον διαθέσιμες τόσες πολλές υπηρεσίες με stock videos σε υψηλή ανάλυση, μουσική, εύκολα εφέ και επξεργασία, που μάλλον το μόνο που θα χρειαστείτε είναι λίγος χρόνος και μια καλή αφήγηση.

Είναι, ίσως, μια διαδικασία πολύ πιο οικονομική από όσο φαντάζεστε.

Γιατί να προτιμήσετε βίντεο ως περιεχόμενο

Είναι κάτι που μπορούμε να μοιραστούμε

Είναι προτιμότερο, επειδή είναι ένα μέσο που οι χρήστες του Internet μοιράζονται με άλλους. Αυτό σημαίνει ότι ένα βίντεο έχει πολύ περισσότερες πιθανότητες να "καταναλωθεί", από ότι μια σελίδα κειμένου.

Αν είναι το είδος του βίντεο που οι επισκέπτες σας θα θελήσουν να μοιραστούν, τότε πιθανότατα θα κάνει την εμφάνισή του σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης και σε πλατφόρμες διανομής βίντεο όπως το Youtube, ή άλλες ανάλογες.

Σκεφθείτε μόνο ότι ένα μεγάλο μέρος των χρηστών του Internet που δεν ανήκουν στο καταναλωτικό σας κοινό, θα μπορέσουν να δουν το περιεχόμενό σας.

Κάτι τέτοιο ίσως αποφέρει αύξηση στην επισκεψιμότητα του website σας. Ακόμα και στη μετατροπή των επιπλέον επισκεπτών, σε αγοραστικό κοινό.

Εν γένει, η χρήση περισσότερων εικόνων ή βίντεο στις σελίδες του website σας, αποδεικνύεται ότι είναι μια επικερδής τακτική για την επιχείρησή σας.

Έχει μεγαλύτερο αντίκτυπο

Όπως αναφέραμε, είναι ευκολότερο να αναλύσει και να καταλάβει κανείς το περιεχόμενο ενός βίντεο, παρά ενός "στεγνού" τεχνικού κειμένου. Επίσης, η χρήση μουσικής και χρωμάτων επεμβαίνουν ευκολότερα στην ψυχολογία του κοινού μας, προκαλώντας συναισθηματική αντίδραση.

Τι σημαίνει αυτό για εμάς;

  • Περισσότεροι χρήστες θα καταλάβουν το περιεχόμενο
  • Περισσότεροι χρήστες θα ασχοληθούν με το προϊόν ή την υπηρεσία που περιγράφουμε
  • Περισσότεροι χρήστες θα μοιραστούν τη νέα τους "ανακάλυψη"
  • Περισσότεροι χρήστες θα μετατραπούν σε πελάτες μας
  • Περισσότεροι πελάτες μας θα καταλάβουν γιατί αυτό που παρέχουμε είναι χρήσιμο για εκείνους και θα προχωρήσουν στη χρήση του
  • Η εταιρεία μας θα μπορέσει να εξελιχθεί αποτελεσματικότερα

Γιατί όμως είναι έτσι τα πράγματα;

Επειδή μας λείπει η φαντασία. Η φαντασία είναι μια ικανότητα που συνήθως χρειάζεται ακόνισμα. Αυτό σημαίνει ότι, αν την παραμελήσουμε αρκετά, μπορεί ακόμα και να εκλείψει.

Το βίντεο είναι ένα τεχνητό υποκατάστατο της φαντασίας.

Επιτρέπει στους επισκέπτες μας να δουν γιατί αυτό που τους περιγράφουμε είναι χρήσιμο για εκείνους, πώς λειτουργεί, πόσο εύκολο ή αποδοτικό είναι, αν μπορούν να το αξιοποιήσουν χωρίς ιδιαίτερες γνώσεις, βοήθεια ή επιπλέον κόστος, κ.ο.κ.

Ευτυχώς ή δυστυχώς, αυτή η μέθοδος παρουσίασης περιεχομένου μας επιτρέπει να ξεπερνάμε τέτοιου είδους προβλήματα, ακόμα κι αν αυτό σημαίνει ότι πρέπει να παρέχουμε την πληροφορία μας "μασημένη".

Αλλά μη το απορρίπτετε τόσο εύκολα ως "κακώς κείμενο". Αποδεικνύεται ότι το περιεχόμενο που μπορούμε να καταναλώσουμε από πλατφόρμες όπως το Youtube, το Vimeo, κ.α., μας κάνουν στην πραγματικότητα "εξυπνότερους". Και μάλιστα, εντυπωσιακά γρήγορα.

Υπάρχει κι ένα σχετικό αφιέρωμα του John Green σχετικά, στο PBS Idea Channel, που ίσως βρείτε ιδιαίτερα ενδιαφέρον.

Το κοινό σας, λοιπόν, ίσως να είναι πιο πολυμήχανο από ότι περιμένατε. Κατά συνέπεια, υπάρχει η ανάγκη για συνεπέστερο, αποτελεσματικότερο περιεχόμενο, από αυτό που σχεδιάζαμε πριν από μερικά χρόνια.

Τι άλλα πλεονεκτήματα έχει ένα βίντεο

Αλληλεπίδραση

Οι επιλογές είναι από τα πιο αγαπημένα καλούδια που μπορεί να μας παρέχει ένα βίντεο.

Όπως ένα κατάλληλο link την κατάλληλη χρονική στιγμή, ή η δυνατότητα να επιλέξουμε την έκβαση ενός σεναρίου ανάλογα με τις επιλογές μας.

Οι επισκέπτες μας βρίσκουν πολύ πιο ενδιαφέρον και ψυχαγωγικό ένα τέτοιο περιεχόμενο, παρά ένα απλό έγγραφο άρθρο. Δοκιμάστε το!

Διεθνούς εμβέλειας περιεχόμενο

Ή αλλιώς, για να χρησιμοποιήσουμε ορολογία από ελληνικές ταινίες της δεκαετίας του '90, το βίντεο είναι "Ιντερνάσιοναλ".

Με την κατάλληλη τακτική, το περιεχόμενό μας μπορεί να είναι προσβάσιμο από πολύ μεγαλύτερο καταναλωτικό κοινό, παγκοσμίως.

Είτε αυτό σημαίνει ότι χρειάζεται να το φτιάξουμε σε μια ευρέως χρησιμοποιούμενη γλώσσα, όπως τα αγγλικά, είτε απλώς να χρησιμοποιήσουμε υπότιτλους και εύληπτη σκηνοθεσία, το βίντεο παραμένει ο αποτελεσματικότερος τρόπος για να μεταδώσουμε πληροφορίες.

Αισθητική

Αν δεν πειστήκατε με όλα τα παραπάνω, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εικόνες και βίντεο ως αισθητικά/καλλωπιστικά στοιχεία στο website σας.

Εϊναι σίγουρο ότι οι επισκέπτες σας θα ικανοποιηθούν πολύ περισσότερο και θα θελήσουν να ξαναεπισκεφθούν το website σας σύντομα, για να δουν νέο, ενδιαφέρον και ψυχαγωγικό περιεχόμενο.

κατασκευη eshop

Συνεργαζόμαστε με εταιρείες και ανθρώπους με φιλοδοξίες
Ας χτίσουμε κάτι σπουδαίο μαζί.
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
 

 
Γραφεία
Πανεπιστημίου 59 —
Αθήνα 10564
ΑΡ. Γ.Ε.ΜΗ: 8348801000

Ξεκινήστε τον διάλογο
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
(GR) +30 210.700.69.13
(GR) +30 210.922.88.99

 

SUPPORT