Γιατί τα φθηνά websites μπορεί να βλάπτουν την επιχείρησή σας;

Πώς όμως είναι θεμιτό αυτό το κόστος; Γιατί υπάρχουν άλλες εταιρείες, που θα κοστολογήσουν το website σας στο τετραπλάσιο ποσό ή ακόμα και πολύ παραπάνω;

Οι περισσότεροι Έλληνες επαγγελματίες έχουν λάβει κάποια στιγμή ένα τηλεφώνημα πώλησης ιστοσελίδας.

Η προσφορά παρέχει τη δική τους ιστοσελίδα, με δυνατότητα διαχείρισης του περιεχομένου της, και συνήθως μια κάπως ασαφή υπόσχεση εμφάνισης σε υψηλές θέσεις, στα αποτελέσματα αναζητήσεων.

Τι σημαίνει όλο αυτό;

Πώς καθορίζονται οι χρεώσεις;

Αν μπορούσαμε να περιγράψουμε την κατάσταση με ένα παράδειγμα, μια αναλογία θα ήταν αυτή της πώλησης ενός αυτοκινήτου, σε διάφορες "εκδόσεις".

Οι εκδόσεις κλιμακώνονται από την οικονομικότερη προς την ακριβότερη, προσθέτοντας σε κάθε περίπτωση επιπλέον χαρακτηριστικά ή ποιοτικότερο εξοπλισμό, από την προηγούμενη.

Δηλαδή, όπως μάθαμε από τον παππού, "Ό,τι πληρώνεις, παίρνεις...".

Αυτό είναι κάτι το φυσιολογικό. Η κάθε επιχείρηση εργάζεται για να συντηρεί την υποδομή, το προσωπικό και τη δυναμική της.

Επίσης, προσπαθεί να έχει κάποιο συμφέρον επίπεδο κέρδους, ώστε να συνεχίσει να ευημερεί και την επόμενη χρονιά.

Δε μπορούμε να απαιτήσουμε από κάποιον, να μας προσφέρει έργο μεγαλύτερης αξίας από τη συμφωνημένη. Είναι μια τακτική που θα βλάψει την υγιή συνεργασία μας.

Πότε και πώς είναι θεμιτή η χαμηλή χρέωση;

Η σημερινή τεχνολογία, μπορεί να μας προσφέρει διαφορετικά επίπεδα τεχνικής αρτιότητας.

Αν τα εκμεταλλευτούμε σωστά, μας δίνουν τη δυνατότητα παροχής υπηρεσιών για κάθε προϋπολογισμό.

Έτσι, όσον αφορά τις περίφημες ιστοσελίδες μας, μπορούν να ισχύουν, μεταξύ άλλων, τα ακόλουθα:

Έτοιμα profile websites

Δηλαδή websites 2-3 σελίδων, με δεδομένη παρουσίαση, κοινή για όλους μας τους πελάτες. Γνωστά και ως "ετοιματζήδικα".

Πλεονεκτήματα:

  • Εύκολα στη χρήση τους αλλά και στη διαχείριση του περιεχομένου τους
  • Οικονομικότατα, καθώς απαιτούν ελάχιστο χρόνο υλοποίησης
  • Παρέχουν τη βασική πληροφορία χωρίς προβλήματα

Μειονεκτήματα:

  • Στην ουσία, δεν είναι ολοκληρωμένα websites, αλλά "προφίλ", που ενσωματώνονται σε ένα ενιαίο website. π.χ. σε website υπηρεσιών καταλόγου
  • Μοιάζουν με κάθε άλλο website, κάθε πελάτη της συγκεκριμένης εταιρείας
  • Συνήθως, η εμφάνιση στα αποτελέσματα αναζήτησης, αναφέρεται περισσότερο στις αναζητήσεις που γίνονται εντός του website της εταιρείας υπηρεσιών καταλόγου.
  • Η εμφάνισή μας στα αποτελέσματα αναζήτησης των μηχανών αναζήτησης αποτελεί διαφορετικό θέμα. Εξαρτάται άμεσα από το πόσο δημοφιλές είναι το website της εν λόγω εταιρείας.
  • Αν θελήσουμε να αλλάξουμε πάροχο, θα χάσουμε και το website μας, αφού τελικά πρόκειται για μια συνδρομή.

Open Source Platforms

Πρόκειται για δημοφιλείς πλατφόρμες στις οποίες βασίζουμε την υλοποίηση του website μας. π.χ. Joomla, Wordpress, Magento, Droopal, κτλ.
Η εκάστοτε πλατφόρμα μπορεί να προσαρμοστεί τόσο σε επίπεδο αισθητικής, όσο και δυνατοτήτων, στα δεδομένα που απαιτούν οι ανάγκες μας.

Πλεονεκτήματα:

  • Ο πυρήνας τους και η βασική τους δομή χρησιμοποιούνται και βελτιώνονται συνεχώς από την ευρύτερη κοινότητα που τις χρησιμοποιεί. Έτσι, λαμβάνουμε συνεχείς βελτιώσεις στην ασφάλεια, τη δομή και τις δυνατότητές τους, αποφεύγοντας το στάδιο των εκτεταμένων δοκιμών ποιότητας στα διάφορα στάδια της υλοποίησης.
  • Οικονομικά, καθώς μας παρέχουν κάποιες βασικές δυνατότητες, εγγυημένης καλής λειτουργίας, εξοικονομώντας χρόνο υλοποίησης και μειώνοντας δραστικά το κόστος της.
  • Μπορούμε να εντοπίσουμε ευκολότερα συνεργάτες για την υλοποίηση κάποιου εξειδικευμένου μέρους του website, καθώς όλο και περισσότεροι επαγγελματίες του Internet, στρέφονται στη χρήση τους.
  • Παρέχουν εξασφαλισμένη συμβατότητα, με πολλές παράπλευρες τεχνολογίες της αγοράς.

Μειονεκτήματα:

  • Σε κάποιες ιδιάζουσες περιπτώσεις, ενδέχεται να χρειαστεί να συμβιβαστούμε με κάποιους περιορισμούς, όπως τους υπαγορεύει η εκάστοτε πλατφόρμα.

Χειροποίητα Στατικά Websites

Κατασκευάζονται με τεχνολογία της επιλογής του κατασκευαστή, αναλόγως των αναγκών μας.

Πλεονεκτήματα:

  • Πολύ ελαφριά σε όγκο. Συνεπάγεται ότι θα "φορτώνουν" πολύ γρήγορα.
  • Σχετικά μικρός χρόνος υλοποίησης, καθώς έχουν μειωμένες τεχνικές απαιτήσεις.
  • Ελάχιστα προβλήματα ασφαλείας, καθώς δε συνοδεύονται από βάση δεδομένων.
  • Μπορούν να φιλοξενηθούν σχεδόν οπουδήποτε, χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις.
  • Προσιτές τιμές, αλλά όχι απόλυτα οικονομικές.

Μειονεκτήματα:

  • Είναι δύσκολη η δημιουργία συμβατότητας σε επίπεδο cross platform ή ακόμα και σε επίπεδο cross browser.
  • Δεν υπάρχει δυνατότητα επεξεργασίας του περιεχομένου, παρά μόνο από τον κατασκευαστή.
  • Δεν είναι βέβαιο ότι θα υπάρχουν οι απαραίτητες προβλέψεις για μια καλή θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης.
  • Δεν υπάρχει κάποιος που να μπορεί να αναλάβει να συνεχίσει το έργο, εφόσον χρειαστεί. Θα κατασκευαστεί εξ'αρχής, από τον επόμενο συνεργάτη μας.

Χειροποίητα Δυναμικά Websites

Όπως τα στατικά, έτσι και τα δυναμικά websites, εφόσον πρόκειται για χειροποίητα, κατασκευάζονται με τεχνολογίες της επιλογής του κατασκευαστή, αναλόγως των αναγκών μας.

Πλεονεκτήματα:

  • Μπορεί να βρεθεί η απόλυτη ισορροπία όγκου αρχείων/δυνατοτήτων που παρέχονται για τους επισκέπτες, καθώς και μορφή φιλοξενίας που είναι περισσότερο στα μέτρα μας.
  • Μπορούμε να τα παραμετροποιήσουμε ακριβώς όπως θέλουμε, σε επίπεδο αισθητικής αλλά και τεχνικών δυνατοτήτων.
  • Δε θα μοιάζει με κανένα άλλο website στο Internet, εκτός αν το θελήσουμε.

Μειονεκτήματα:

  • Αυξημένα προβλήματα ασφαλείας ή/και λειτουργικά,, τουλάχιστον για μια πρώτη περίοδο, όπου ανακαλύπτονται και επιδιορθώνονται μικρές παραλείψεις ή λάθη της υλοποίησης.
  • Μας δεσμεύουν σε επίπεδο τεχνικής υποστήριξης, καθ'όλο το χρόνο ζωής τους, με ειδικό συμβόλαιο με τον κατασκευαστή.
  • Εξαιρετικά ακριβά, κατά περίπτωση, καθώς δεν παρέχονται εξ'αρχής οι ούτε οι βασικές δυνατότητες, ούτε κάποιο σύστημα διαχείρισης περιεχομένου.
  • Είναι δύσκολη η δημιουργία συμβατότητας σε επίπεδο cross platform ή cross browser.
  • Δεν είναι απολύτως βέβαιο ότι θα υπάρχουν οι απαραίτητες προβλέψεις για μια καλή θέση στα αποτελέσματα αναζήτησης.
  • Και σε αυτή την περίπτωση, δεν υπάρχει κάποιος που να μπορεί να αναλάβει να συνεχίσει το έργο, εφόσον χρειαστεί. Συνήθως, θα κατασκευαστεί εξ'αρχής, από τον επόμενο συνεργάτη μας.

Τι πρέπει να ξέρω;

Δεν υπάρχει δεδομένη "συνταγή" που θα σας βοηθήσει να επιλέξετε το είδος του website που θα ήταν το ιδανικό για εσάς. Καθώς δεν είναι εφικτό να γνωρίζετε όλες τις τεχνικές λεπτομέρειες για να πάρετε την απόφαση, χρειάζεται να δούμε το ζήτημα φιλοσοφικά.

Έτσι, αρκεί να σκεφτούμε ότι αν γνωρίζουμε τι χρειαζόμαστε και τι θέλουμε να πετύχουμε μέσα από ένα website, θα μας βοηθήσει να επιλέξουμε το σωστό συνεργάτη.

Αν παίρνουμε ικανοποιητικές απαντήσεις στα ερωτήματά μας, τότε ο συνεργάτης που έχουμε απέναντί μας, είναι πιθανότατα ο σωστός. Τουλάχιστον σε τεχνικό επίπεδο.

Αυτού του είδους ο συνεργάτης, θα μας καθοδηγήσει ώστε να πετύχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, με βάση τον προϋπολογισμό, τις ανάγκες και τις επιθυμίες μας.

Τελικά, είναι καλό ένα φθηνό website;

Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω, όταν αποφασίζετε να κατασκευάσετε ένα "φθηνό" website, θα πρέπει να γνωρίζετε τους λόγους, για τους οποίους μπορεί και είναι τόσο οικονομικό.

  • Αν, για χάρη του κόστους, θυσιάζονται δυνατότητες ή τεχνικές λεπτομέρειες που χρειάζεστε, τότε η επιλογή σας πιθανότατα θα αποδειχθεί πολύ ακριβότερη από ότι νομίζατε.
  • Αν, για χάρη του κόστους, προσλάβατε έναν σχετικά άπειρο συνεργάτη που κοστολογεί ελάχιστα, κι ενδεχομένως χωρίς τα απαραίτητα παραστατικά, ώστε να μπορέσει να ξεκινήσει την καριέρα του, σκεφθείτε τις τεχνικές ατέλειες που θα προκύψουν λόγω της απειρίας. 
    Η καριέρα ενός αρχάριου developer δε μπορεί να ξεκινήσει σε λάθος βάση. Η σωστή λύση είναι να προσληφθεί σε κάποια εταιρεία που θα τον καθοδηγήσει κάποιος έμπειρος συνάδελφος, προβλέποντας κι επιδιορθώνοντας όλα τα πιθανά λάθη της παραγωγής. Όχι από εσάς, εισάγοντάς τον από την αρχή σε ένα κικεώνα προβλημάτων που έχουν ως αποτέλεσμα μια αναποτελεσματική συνεργασία. Ίσως ακόμα και τη δημιουργία "κακού ονόματος" για εκείνον, στην αγορά εργασίας.
    Καλό είναι να το λάβετε υπόψη σας, την επόμενη φορά που θα θελήσετε να προτιμήσετε τον "πιτσιρικά ανηψιό" κάποιου φίλου σας.

Αντίθετα, αν η επιλογή σας, σας παρέχει δυνατότητες και υποδομή που δε χρειάζεστε και δεν πρόκειται να αξιοποιήσετε, ίσως είναι καλύτερα να αναζητήσετε μια από τις οικονομικότερες λύσεις.

Φυσικά, είναι εντελώς ασύμφορο να ξεκινήσουμε από ένα απολύτως οικονομικό website που δε συμβαδίζει με τις προδαγραφές που ορίζουν οι ανάγκες μας, με την προοπτική να το εμπλουτίσουμε με νέες δυνατότητες, όταν χρειαστεί.

Επαναφέροντας την αναλογία της περίπτωσης των αυτοκινήτων, κάτι τέτοιο, θα ήταν σαν να παραγγέλνουμε αυτοκίνητο του γκόλφ, προσπαθώντας αργότερα να το μετατρέψουμε σε αυτοκίνητο αγώνων.

Εκτός από τις αυτονόητες (και όχι μόνο) δυσκολίες, το τελικό κόστος θα ήταν απαγορευτικό!

Πώς να αποφασίσω;

Αν ακόμα δυσκολεύεστε να αποφασίσετε, ίσως να βοηθήσουν δυο πιο βασικά σημεία, γύρω από τα οποία μπορείτε να περιστρέφεστε με ασφάλεια:

Τι είναι πραγματοποιήσιμο

Πρακτικά, όπως δείχνει το εισαγωγικό μας διάγραμμα, ένα website μπορεί να κατασκευαστεί με 3 τρόπους:

  • Ποιοτικά και γρήγορα
    Πλήρεις δυνατότητες, κατόπιν ανάλυσης και προσεκτικής σχεδίασης, δεσμεύοντας πλήρως το δυναμικό του κατασκευαστή, για τα ταχύτερα δυνατά αποτελέσματα, χωρίς να θυσιάζεται η ποιότητα.
  • Ποιοτικά και φθηνά
    Χάριν οικονομίας, θα πραγματοποιηθούν όλα τα παραπάνω χωρίς κάποιο συμβιβασμό, με τη μόνη διαφορά ότι ο χρόνος υλοποίησης θα καθοριστεί από τον κατασκευαστή, στα πλαίσια της εργασίας σε χαμηλό κόστος. Εν ολίγοις, το κέρδος που θα χαθεί από εμάς, θα έρθουν να καλύψουν άλλοι πελάτες, με άμεση συνέπεια την καθυστέρηση της ολοκλήρωσης του δικού μας έργου.
  • Γρήγορα και φθηνά
    Τυπική υλοποίηση, σχετικά "ετοιματζήδικη". Συνοδεύεται από μια πληθώρα περιορισμών, όπως ορίζονται από τον κατασκευαστή. Πήραμε μια ιδέα παραπάνω, μαθαίνοντας για τα "Έτοιμα profile websites". Επιλέξτε αυτή τη λύση, μόνο αν είστε απολύτως βέβαιοι ότι καλύπτει τις ανάγκες σας για τα επόμενα 4 με 5 χρόνια.

Τι θα μου φέρει κέρδος

Φυσικά, εκ των ουκ άνευ, καταλυτικός παράγοντας είναι το κέρδος που θα μας φέρει η χρήση του website που θέλουμε να αναπτύξουμε.

Μερικές φορές, η επιλογή μπορεί να είναι τόσο εμφανής.

Αν το όλο εγχείρημα αποσκοπεί στην αύξηση των πωλήσεών σας ή του πελατολογίου σας, τότε η λογικοτερη επιλογή είναι εκείνη που θα μπορεί να προσεγγίσει ακριβώς αυτό το στόχο.

Συνεπώς...

Μια συζήτηση με τους υποψήφιους συνεργάτες σας, ακολουθούμενη από μια γενική τεχνική ενημέρωση και μια οικονομική προσφορά, δεν κοστίζουν.

Δοκιμάστε το! Τι έχετε να χάσετε;

κατασκευη eshop

Συνεργαζόμαστε με εταιρείες και ανθρώπους με φιλοδοξίες
Ας χτίσουμε κάτι σπουδαίο μαζί.
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
 

 
Γραφεία
Πανεπιστημίου 59 —
Αθήνα 10564
ΑΡ. Γ.Ε.ΜΗ: 8348801000

Ξεκινήστε τον διάλογο
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
(GR) +30 210.700.69.13
(GR) +30 210.922.88.99

 

SUPPORT