e bannerespa728X90

Centiva Element ERP

Θεμέλιο στοιχείο κάθε επιχείρησης σήμερα, είναι η ψηφιακή της παρουσία.
Όχι με τα εργαλεία που βολεύουν άλλους, ούτε με αυτά που φτιάχτηκαν για όλους.
Και εκεί, έρχεται το Element.

20.000€

Μια λύση software ακριβώς όπως τη χρειάζεστε. Απλή, ουσιώδης, δοκιμασμένη.

Με χρόνο που έχουμε επενδύσει στη βελτιστοποίησή της. Αναλογικά, δεν είναι απλά ένα sur mesure κοστούμι. Είναι το κοστούμι στο οποίο έχει προβλεφθεί κάθε λεπτομέρεια, γιατί έχουμε ράψει εκατοντάδες πριν από αυτό. Ασύγκριτο σε ασφάλεια, ευελιξία -καλύπτει B2B, B2C και Intranet εφαρμογές- και προσβασιμότητα - χάρη στην τεχνολογία Cloud.

Τα κύρια χαρακτηριστικά του Element ERP:

Μεταφορά δεδομένων
Άντληση δεδομένων και περιεχομένου από την προηγούμενη πλατφόρμα σας και μεταφορά τους στο Element. Δεδομένα όπως πελατολόγιο, προμηθευτές, είδη, φωτογραφίες.

Πλήρης Εμπορική Διαχείριση

  • Χειριστές / Logins και Διακιώματα Πρόσβασης
  • Leads
  • Πελάτες & Προμηθευτές
  • Είδη / Προϊόντα
  • Πωλητές και Margins
  • Τεχνικοί & Συνεργάτες
  • Αγορές & Δαπάνες
  • Πωλήσεις
  • Καταγραφή Ιστορικού Κινήσεων Διαχειριστών & Χειριστών με Αναζήτηση
  • Αναφορές & Στατιστικά

Διαχείρηση Αποθήκης

  • Τήρηση Αποθεμάτων
  • Υποστήριξη πολλαπλών Αποθηκών
  • Ενδοδιακίνηση & Αναλώσεις
  • Συνθέσεις Ειδών

Εργαλεία Πωλήσεων

  • Προσφορές Πελατών με γρήγορες επιλογές τύπου Wizard
  • Φόρμα Προσφοράς Πελατών φιλική για φορητές συσκευές των Πωλητών (Responsive Design)
  • Μηχανισμός Αποστολής Email
  • Συμβάσεις Πελατών για Παραγγελίες
  • Online Αποδοχή Σύμβασης από Πελάτη μέσω ασφαλούς συνδέσμου
  • Ιστορικό επικοινωνίας Leads και Πελατών
  • Ημερολόγιο Εργασιών και Υπενθυμίσεων
  • Σύστημα Ειδοποιήσεων και Υπενθυμίσεων (Reminds & Alerts Notification System)
  • Καταγραφή και παρακολούθηση αιτημάτων τεχνικής υποστήριξης πελατών (ticketing)
  • Dashboard Ενημέρωσης & Παρακολούθησης Προσφορών (αναμονές, ολοκληρωμένες, ακυρωμένες)

Διασύνδεση με Εργαλεία Soft1 (Bridging)
Γέφυρα Διασύνδεσης του Element ERP με την εφαρμογή εμπορικής διαχείρισης Soft1, μέσω των Soft1Web Services, για το συγχρονισμό των Ειδών, Πελατών και Συμβάσεων

Ηλεκτρονική Τιμολόγηση
Online έκδοση και άμεση διαβίβαση παραστατικών για σύμανση από την ΑΑΔΕ και ενημέρωση MyData μέσω παρόχου, για όλα τα παραστατικά πωλήσεων χονδρικής ή λιανικής.

Τεχνική Υποστήριξη

εξειδικευμένη υποστήριξη των προιόντων μας από έμπειρο προσωπικό

Πανεπιστημίου 59
10546 Αθήνα, Ελλάδα

κατασκευη eshop

Συνεργαζόμαστε με εταιρείες και ανθρώπους με φιλοδοξίες
Ας χτίσουμε κάτι σπουδαίο μαζί.
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
 

 
Γραφεία
Πανεπιστημίου 59 —
Αθήνα 10564
ΑΡ. Γ.Ε.ΜΗ: 8348801000

Ξεκινήστε τον διάλογο
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
(GR) +30 210.700.69.13
(GR) +30 210.922.88.99